tiistai 6. joulukuuta 2016

Mitä teen blogini suhteen?































Terppa!^w^

En ala taas jaarittelemaan siitä, miten kauhea ikävä mulla on ollut postauksen tekemistä ja teitä, joten hypätään se kohta yli.

Päivän myöhässä olevat jouluntoivotukset kaikille, toivottavasti teillä oli kivaa ja söitte hyvin!^^♥  Omalla kohdallani joulu meni mukavasti hyvää ruokaa syöden ja paketteja availlen. :3

Joulukuun yksiä ehdottomia kohokohtia joulun lisäksi oli myös Star Wars Rogue One, joka oli mielettömän hyvä!♥ Olin ihan haipeissa siitä. Suosittelen menemään katsomaan, jos pidät Star Warseista. ^^ Jos olet taas jo käynyt katsomassa sen, voit kertoa oman mielipiteen, mutta ethän spoilaile kommenttikentässä kuitenkaan. 

Ilmoitusluontoista asiaa vielä: Koulu vie multa kamalasti aikaa ja se kuluttaa mut aivan uuvuksiin, kuten olen ennenkin sanonut. Vaikka mulla olisi inspiraatio kuvata kun tulen koulusta ja olisi kaunis sää, niin olen kuitenkin usein niin uupunut, etten jaksan tehdä mitään, ja se harmittaa. Kokeet, läksyt ja projektitkin vievät tolkuttoman määrän aikaa, jonka takia mun postaustahti on hidastanut vauhtiaan huimasti. Saatatte ehkä muistaa, että tein päälle vuoden joka torstaina postauksen, mutta nyt en vain pysty siihen.


Ai mitä teen sitten blogini kanssa 2017? 
Älkää huoliko, en aio jättää nukkeilua, rakastan tätä harrastusta ja sitä, miten voi toteuttaa itseään vapaasti ja tuoda muille samalla hyvänmielenPostaustahtini ei ehkä kiidä valonnoupeudella, mutta haluan panostaa laatuun, en määrään, toivottavasti ymmärrätte. ^3^

Tässä vielä muutama kollaasi joulukuussa otetuista kuvista, joissa esiintyy hyvä ystävänikin, enjoy!<3




Elätelläänpä takaisin tämä pienimuotoinen 'sarjani' eloon, jossa kerron jotain pieniä niksejä liittyen valokuvaamiseen taikka blogin pitämiseen. ^^ Olen tehnyt myös tänne blogiini erillisen sivun, mihin kerään kaikki vinkkini yhteen samaan paikkaan, sieltä voi siis käydä katsomassa aikasemmatkin vinkit, jos haluaa. :3




Kollaasissa on sama kuva ennen ja jälkeen muokkaamiseen, ja siinä näkee selvän eron. Tykkään muokata kuvistani lämpöisen sävyisiä. Löysin oman muokkaustyylini vasta vuoden sen jälkeen, kun olin aloittanut nukkeilemisen, halusin nimittäin erottua kuvillani muista nukkeilijoista, mutta en tiedä, olenko onnistunut siinä. Suosittelen kaikille Picmonkey sovellusta (joka on onlinessa, eli ei tarvitse ladata), jolla voi muokata kuvansa aika vapaasti. kyseisen sovelluksen saa myös maksullisena, jolloin siinä on enemmän muokkausmahdollisuuksia. Kivoja hetkiä muokkailujen parissa!^^



Kiitoksia paljon, kun luit postaukseni ja upeaa alkavaa vuotta!:3♥
Ps: Pakko vielä kysyä, että olenko ainoa, joka odottaa aivan haipeissa BBCn Sherlockin neljättä tuotantokautta?OuO THE GAME IS ON




Jokainen kommentti on hiekanjyvä, josta muodostuu helmi.
En jätä huomioimatta yhtään aarretta, joten  luen/kommentoin
jokaiseen palautteeseen ajallaan. Kiitos, kun annat hymyn huulilleni.

Hobitti, Domino & Norbert

9 kommenttia:

  1. IT'S NOT A GAME ANYMORE


    Ihania kuvia ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sydäntä särkee toi uus quotes, en tuu kestää!D": Kiitos!❤✨

      Poista
  2. Kauniita ja tunnelmallisia kuvia täynnä ihania palleroita, nättejä ystäviäsi ja upeita luontokuvia! <3 Anni, sulla jos jollain on se kuvaamisen lahja. c; Voin käsi sydämmellä kertoa, että erotut tosiaan muiden nukkeilijoiden joukosta. Oot pitkään ollut esikuvani. Sun koskettavat sanat ja ihanat kuvat saa mut aina nousemaan pohjamudista. Panostuksen näkee sun kädenjäljestä. ^^ Pitääkin joskus kokeilla tuota muokkausohjelmaa. Saatko sieltä noita nättejä fontteja noihin teksteihin? ^-^

    Olis sanoin kuvailemattoman upeeta, jos kävisit vilkaisemassa blogiani www.sweetdollwonderland.blogspot.fi :)

    Mukavaa ja rentouttavaa lomaa!! <333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, suuri kiitos❤ Odotan aina sun kommenttiasi, koska osaat aina piristää mua. On kans todella upeata kuulla, että toimin sinunlaisesi mukavan henkilön esikuvana, se ajatus on todella kummallinen. Kaikista eniten oon kuitenkin otettu siitä, että pystyn piristämään sua mun pienillä postauksillani❤❤ Juu, fontitkin on sieltä!:3 Picmonkeyssa on paljon erilaisia fontteja. Mäpä käyn heti katsomassa blogiasi!✨ Kiitos ja sitä samaa Emilia! Älyttömän mukavaa kun tulit kommentoimaan :3

      Poista
  3. Tittidittidii! OuO Hobitti postas nwn
    Ei tää postausten tahin hidastuminen haittaa yhtään koska näiden kuvien laatu korvaa AINA määrän OuO Tääki postaus oli täynnä sööttinättejäihania kuvia ÓuÒ
    Ja *köh* tästä Sherlockista... JOHNLOCKJOHNLOCKJOHNLOOOCK *^* *heiluttaa jättimäistä fanikylttiä* Mun teorian mukaan toi "I love you" on Johnille ja JOHN EI KUOLE VAAN SE ON MYCROFT >:( ......koska jos Watson kuolee mä en tule selviämään siitä hengissä.......
    Mutmutmut hyvää (kans päivän myöhässä) joulua sulle+kaikille kolmelle pikku palleroiselle ÓuÒ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, minä postasiin!:3 Aaws, iso kiitos♥ MUT EN HALUU ET MYCROFTKAAN KUOLEE D; Kiitos samoin, kiitos ihanasta kommentista Cori^^♥

      Poista
  4. MIKS EN OO HUOMANNU TÄTÄ POSTAUSTA??
    Mut noi sun vinkit oli taas ihan mahtavia! Oon odottanutkin niitä. Sun muokkaustyyli on ihanan omaperäinen. Saat kuvat yksinkertaisillakin asetuksilla aivan erilaisiksi kuin muilla.
    Erotut joukosta, ja siks ootkin yks mun lempinukkeilijoista!

    Mun joulukuun huippuhetkiin kuului Ihmeotusten katsominen leffateatterissa ja tietysti itse joulu.
    Itse en ole käynyt ainakaan vielä katsomassa Rogue onea, sillä se meni Ihmeotusten päälle, ja Ihmeotukset oli mulle tärkeempi.
    Kuulithan muuten siitä, että Carrie Fisher kuoli?
    Itse tulin siitä hyvin surulliseksi, sillä Leia on mun lempihahmo. Pelottaa, et Leia kuolee kun Carrie ei ole enää näyttelemässä häntä.
    Onneksi ens episodin kohtaukset on ilmeisesti kuvattu jo valmiiksi.

    Postaustahdin hidastuminen ei muuten haittaa.
    Laatu on aina tärkein!❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EN TIEDÄ, MÄKÄÄN EN HUOMAA AINA IHMISTEN POSTAUKSIA JA SE ON ÄRSYTTÄVÄÄ D::

      Oi kiitos, ihanaa, että tykkäät^^♥ Yksi ihanimmista jutuista mitä olen kuullut, on se, että joku sanoo muokkaustyyliäni omaperäiseksi. <3

      Ymmärrän, Ihmeotukset oli aivan mahtava!^__^♥ Juu kuulin! Samoin hänen äitinsä, aivan kammottavaa ;__; Leiakin oli ollut mulla ihan pienestä asti mun ihailun kohteita, joten tulin tästä surulliseksi. ); Mäkin mietin sitä! Tai ehkä se tehään siihen uudel teknologial, kuten tehtiin Rogue Oneenkin.(Hups, spoiler!) Onneksi♥

      Kiitos paljon Kiki<3

      Poista
  5. IHANIA KUVIA!<3
    Oon miettinytkin, koska taas postaisit ja nyt se tuli! Säikähdin aluksi otsikkoa, koska en halua sun lopettavan ;_; Sun postaukset on vaan jotain odottamisen arvoista ja niistä tulee aina niin hyvä mieli :) Odottelu sinänsä ei haittaa yhtään, tää elämähän on yhtä odottelua. Joten olen iloinen et jos silloin tällöin postailet. Ja ymmärrän ton kiireen tunnun, joskus menee viikko helposti ajattelemattakaan, et hei en oo kuvannu taaskaan nukkejani. Mut en halua ottaa siitä painetta, koska sitten nukkeilusta häviää into. Sen takia en voi olettaa, että sinäkin aina jaksaisit/muistaisit postata joka viikko.
    Mä näin vihdoin Rogue Onen ja se oli niin hyvä!!! Harvinaista, että elokuva vastaa odotuksiani niinkin hyvin, oon aivan innoissani siitä! Ja meen huomenna vihdoin katsoman Fantastic Beasts and where to find them -elokuvan! En malta pysyä paikoillani täällä :D Tää vuos on alkanut ihanilla elokuvilla ja tänä vuonna tuleekin ihania elokuvia, en malta odottaa <3 Sherlockin alkua odotan myös... pohdin vain koska se tulee telkkarista jos kerran netflixiin se on tullut? (en omista netflixii...)
    Mut kiitos taas tästä postauksesta, se oli ihana ja oot huipputyyppi ja huippu valokuvaaja! Ja picmonkey on kyl hyvä ohjelma, oon käyttäny sitä itsekin tosi pitkään :3
    Ps. Oonko ikinä maininnut blogistani? http://groupmini.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Pienikin kommentti voi pelastaa päiväni. (^3^)♥